vendredi 1 juin 2018

Nouvelle de Srawan

Message de Srawan traduit par Pushpa

 I am previllaged to write about me. I am fine here with my study. Study is going well. I am delight to be the part of LWNF. With my huge regards I am very thank full to achieve support in my life. From the beginning of my study I have been getting support financially and with many more things. I hope to meet you soon. Huge respect and love to all the members of LWNF. Thank you.

Moi,Srawan,l'un des élèves parrainés par LWNF,j'ai le plaisir de vous informer que mes études se passent bien du fait du soutien continu fourni par LWNF dès le début .Je me sens tellement chanceux d'avoir le soutien de LWNF dans ma vie. Ainsi, je voudrais remercier LWNF et tous les membres de LWNF pour leurs affections envers moi
.Merci beaucoup à tous et à bientot...........